18 an pe piață 18

Magazin web online - Pneurioriginale.ro
Luni - Vineri: 8:00-17:00, [email protected]

TOP

Protecția datelor cu caracter personal – GDPR

Informare obligatorie GDPR

subjekt.png

Informații de bază

abordează datele dumneavoastră personale în mod responsabil și, prin urmare, în sensul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (denumit în continuare „Regulamentul GDPR”) și a Legii nr. 18/2018 Z. z. privind protecția datelor cu caracter personal și modificarea și completarea anumitor legi (denumită în continuare „Legea”), vă pune la dispoziție, în calitate de persoană vizată (persoană fizică ale cărei date personale sunt prelucrate) pe site-ul său web, pe lângă datele sale de identificare și de contact și datele de contact ale persoanei responsabile, și alte informații necesare.

Operatorul, în sensul art. 24 din Regulamentul GDPR și al ust. § 31 din Lege, a adoptat măsuri și garanții tehnice, organizatorice, personale și de securitate adecvate, care țin cont în special de:

  • principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, care sunt legalitatea, corectitudinea și transparența, limitarea și compatibilitatea scopurilor prelucrării datelor cu caracter personal, precum și minimizarea datelor cu caracter personal, pseudonimizarea și criptarea acestora, precum și integritatea, confidențialitatea și disponibilitatea;
  • principiile necesității și proporționalității (se aplică și domeniului de aplicare și cantității de date cu caracter personal prelucrate, perioadei de păstrare și accesului la datele cu caracter personal ale persoanei vizate) ale prelucrării datelor cu caracter personal, având în vedere scopul operațiunii de prelucrare
  • natura, domeniul de aplicare, contextul și scopul operațiunii de prelucrare;
  • rezistența și recuperarea sistemelor de prelucrare a datelor cu caracter personal;
  • instrucțiunile persoanelor autorizate ale operatorului;
  • adoptarea de măsuri pentru a detecta fără întârziere dacă a avut loc o încălcare a securității datelor cu caracter personal și informarea promptă a autorității de supraveghere și a persoanei responsabile;
  • adoptarea de măsuri pentru a asigura rectificarea sau ștergerea datelor incorecte sau realizarea altor drepturi ale persoanei vizate;
  • riscurile cu probabilitate și gravitate diferite pentru drepturile și libertățile persoanelor fizice (în special distrugerea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal, pierderea sau modificarea datelor cu caracter personal, utilizarea abuzivă a datelor cu caracter personal – acces neautorizat sau furnizare neautorizată, evaluarea riscurilor ținând cont de origine, natură, probabilitate și gravitate în legătură cu prelucrarea și identificarea celor mai bune practici pentru atenuarea riscului).

Oficiul Autorității pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal din Republica Slovacă

Adresă:

Hraničná 12
820 07, Bratislava 27
Republica Slovacă
CIF: 36 064 220

Registratură:
luni – joi: 8:00 - 15:00
vineri: 8:00 - 14:00

Consultații telefonice în domeniul protecției datelor cu caracter personal:
Marți și Joi de la 8:00 la 12:00 +421 2 323 132 20

Secretariatul președintelui oficiului +421 2 323 132 11
Secretariatul oficiului +421 2 323 132 14
Fax: +421 2 323 132 34

Purtător de cuvânt:
mobil: 0910 985 794
e-mail: [email protected]

E-mail:

- general: [email protected]

- pentru furnizarea de informații conform Legii nr. 211/2000 Z. z.: [email protected]

- site web: [email protected]

- pentru depunerea cererilor de furnizare a informațiilor în conformitate cu Legea nr. 211/2000 Z. z. privind liberul acces la informații, utilizați formularul online.

- adresă de e-mail prin care Oficiul vă va oferi consultanță în domeniul protecției datelor cu caracter personal. Este destinată copiilor, tinerilor, studenților, profesorilor, părinților care suspectează că datele lor personale au fost compromise: [email protected]

Informații despre scopul prelucrării și perioada de păstrare a datelor cu caracter personal

Unul dintre principiile prelucrării datelor cu caracter personal este principiul limitării scopului. În conformitate cu acest principiu, datele cu caracter personal pot fi obținute numai pentru un scop specific determinat, menționat în mod expres și legitim și nu pot fi prelucrate în continuare într-un mod incompatibil cu acest scop.

Prelucrarea datelor cu caracter personal ar trebui să fie strâns legată de scopul prelucrării datelor cu caracter personal, în special în ceea ce privește lista sau domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal prelucrate, care ar trebui să fie necesare pentru ca scopul să poată fi atins prin prelucrarea datelor cu caracter personal. Nu este corect ca lista sau domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal să fie extins artificial sau suplimentar având în vedere scopul. În cazul în care scopul și lista sau domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal sunt stabilite prin lege, este necesar să se respecte acest lucru, dacă operatorul stabilește lista sau domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal prelucrate, acesta trebuie să se asigure că nu îl extinde inutil, dincolo de scop.

Legea privind protecția datelor cu caracter personal prevede obligația operatorului de a furniza persoanei vizate informații despre scopul prelucrării datelor cu caracter personal pentru care sunt destinate datele sale personale, chiar și în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt obținute direct de la persoana vizată. Este necesar ca aceste informații să fie furnizate persoanei vizate cel târziu la obținerea datelor sale personale, respectiv cu suficient timp înainte, în mod clar și inteligibil și într-un mod în care să se poată familiariza efectiv cu aceste informații și să le înțeleagă.

Prin urmare, prelucrăm datele dumneavoastră personale în scopul îndeplinirii obligațiilor legale în domeniul impozitelor și al contabilității, îndeplinirii obligației contractuale (livrarea de bunuri sau prestarea de servicii către client), în scop de marketing (transmiterea de informații despre produsele și bunurile Operatorului), profilarea clienților și înregistrarea pe portalurile noastre.

Perioada de păstrare a datelor cu caracter personal sau informații despre criteriile de stabilire a acesteia: Datele cu caracter personal vor fi păstrate pe durata scopului și ulterior în scopuri de arhivare pe perioada stabilită în planul de arhivare al operatorului și sunt arhivate pentru perioada care este cerută și menționată în reglementările legale relevante și conform perioadelor generale de prescripție.

Drepturile persoanei vizate

Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (denumit în continuare „Regulamentul GDPR”) și Legea nr. 18/2018 Z. z. privind protecția datelor cu caracter personal și modificarea și completarea anumitor legi (denumită în continuare „Legea”) vă garantează dumneavoastră, în calitate de persoană vizată, următoarele drepturi:


a) dreptul persoanei vizate de a avea acces la datele cu caracter personal, care include:

dreptul de a obține de la Operator confirmarea faptului că prelucrează datele cu caracter personal care o privesc pe Persoana vizată;


în cazul în care datele cu caracter personal ale Persoanei vizate sunt prelucrate, dreptul de a avea acces la datele cu caracter personal prelucrate și dreptul de a obține următoarele informații:

- informații despre scopurile prelucrării;

- informații despre categoriile de date cu caracter personal relevante;

- informații despre destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost sau le vor fi divulgate datele cu caracter personal, în special în cazul destinatarilor din țări terțe sau organizații internaționale;

- dacă este posibil, informații despre perioada preconizată de stocare a datelor cu caracter personal sau, dacă nu este posibil, informații despre criteriile de stabilire a acesteia;

- informații despre existența dreptului de a solicita Operatorului rectificarea datelor cu caracter personal referitoare la Persoana vizată sau ștergerea sau restricționarea prelucrării și despre existența dreptului de a se opune unei astfel de prelucrări;

- informații despre dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere;

- dacă datele cu caracter personal nu au fost obținute de la Persoana vizată, orice informații disponibile cu privire la sursa acestora;

- informații despre existența unui proces decizional automatizat, inclusiv profilarea menționată la articolul 22 alineatele (1) și (4) din Regulament, și, în aceste cazuri, cel puțin informații semnificative despre procedura utilizată, precum și semnificația și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări a datelor cu caracter personal pentru Persoana vizată;

dreptul de a fi informat cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 din Regulament, referitoare la transferul de date cu caracter personal, în cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională;


dreptul de a primi o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării, cu condiția, totuși, ca dreptul de a primi o copie a datelor cu caracter personal prelucrate să nu aducă atingere drepturilor și libertăților altora;

Dreptul Persoanei vizate de a avea acces la datele cu caracter personal înseamnă, în esență, că Persoana vizată are dreptul de a obține de la noi confirmarea dacă sunt prelucrate sau nu datele cu caracter personal care o privesc și, dacă este cazul, are dreptul de a avea acces la aceste date cu caracter personal. La cererea Persoanei vizate, vom furniza o copie a datelor cu caracter personal prelucrate. Pentru orice alte copii solicitate de Persoana vizată, putem percepe o taxă rezonabilă corespunzătoare costurilor administrative. În cazul în care Persoana vizată depune o cerere prin mijloace electronice, informațiile vor fi furnizate în format electronic utilizat în mod obișnuit, cu excepția cazului în care Persoana vizată solicită o altă metodă. Informațiile trebuie furnizate imediat, cel târziu în termen de 1 lună. Avem dreptul de a prelungi perioada de procesare a cererii cu încă 2 luni dacă cererea este complexă sau frecventă. Cu toate acestea, trebuie să informăm Persoana vizată în termen de 1 lună cu privire la motivul prelungirii perioadei de procesare. În cazul unei cereri nejustificate sau excesiv de frecvente, avem dreptul de a percepe o taxă rezonabilă corespunzătoare costurilor sau de a refuza cererea. Trebuie să explicăm motivul refuzului și dreptul persoanei vizate de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere.

b) dreptul Persoanei vizate de a rectifica datele cu caracter personal, care include:

dreptul de a obține de la Operator, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc pe Persoana vizată;


dreptul la completarea datelor cu caracter personal incomplete ale Persoanei vizate, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare a Persoanei vizate;

Dreptul Persoanei vizate de a rectifica datele cu caracter personal înseamnă că ne puteți solicita oricând să rectificăm sau să completăm datele dumneavoastră personale dacă sunt inexacte sau incomplete. Persoana vizată are dreptul de a completa datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.

c) dreptul Persoanei vizate de a șterge datele cu caracter personal (așa-numitul „dreptul de a fi uitat”), care include:

dreptul de a obține de la Operator ștergerea datelor cu caracter personal care o privesc pe Persoana vizată fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive:

- datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate altfel;

- Persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;

- Persoana vizată se opune prelucrării datelor cu caracter personal în conformitate cu articolul 21 alineatul (1) din Regulament și nu există motive legitime imperioase pentru prelucrarea datelor cu caracter personal sau Persoana vizată se opune prelucrării datelor cu caracter personal în conformitate cu articolul 21 alineatul (2) din Regulament;

- datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

- datele cu caracter personal trebuie șterse pentru a respecta o obligație legală din dreptul Uniunii Europene sau din dreptul statului membru sub jurisdicția Operatorului;

- datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale în conformitate cu articolul 8 alineatul (1) din Regulament;

dreptul ca Operatorul, care a publicat datele cu caracter personal ale Persoanei vizate, având în vedere tehnologia disponibilă și costurile de implementare a măsurilor, să ia măsuri rezonabile, inclusiv măsuri tehnice, pentru a informa alți operatori care prelucrează datele cu caracter personal că Persoana vizată le solicită să șteargă toate linkurile către respectivele date cu caracter personal sau copiile sau replicile acestora;

se aplică faptul că dreptul de a șterge datele cu caracter personal cu conținutul drepturilor în conformitate cu articolul 17 alineatele (1) și (2) din Regulament [adică cu conținutul drepturilor în conformitate cu punctele (i) și (ii) din litera c) punctul J. din acest document] nu se aplică în cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară:

1. pentru exercitarea dreptului la libertatea de exprimare și de informare;

2. pentru respectarea unei obligații legale care necesită prelucrarea în conformitate cu dreptul Uniunii Europene sau dreptul statului membru sub jurisdicția Operatorului sau pentru îndeplinirea unei sarcini realizate în interes public sau în exercitarea autorității publice conferite Operatorului;

3. din motive de interes public în domeniul sănătății publice, în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) literele (h) și (i) din Regulament, precum și cu articolul 9 alineatul (3) din Regulament;

4. în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice în conformitate cu articolul 89 alineatul (1) din Regulament, în măsura în care dreptul menționat la articolul 17 alineatul (1) din Regulament este susceptibil să facă imposibilă sau să afecteze grav realizarea obiectivelor unei astfel de prelucrări a datelor cu caracter personal; sau

5. pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;

Dreptul Persoanei vizate de a șterge datele cu caracter personal înseamnă, prin urmare, că trebuie să ștergem datele dumneavoastră personale dacă (i) nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate altfel, (ii) prelucrarea este ilegală, (iii) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime imperioase pentru prelucrare, sau (iv) acest lucru ne este impus de o obligație legală.

d) dreptul Persoanei vizate de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal, care include:

dreptul de a obține de la Operator restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal în unul dintre următoarele cazuri:

- Persoana vizată contestă exactitatea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care îi permite Operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal;

- prelucrarea datelor cu caracter personal este ilegală, iar Persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal și solicită în schimb restricționarea utilizării acestora;

- Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar Persoana vizată are nevoie de acestea pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;

- Persoana vizată s-a opus prelucrării în conformitate cu articolul 21 alineatul (1) din Regulament, până la verificarea dacă motivele legitime ale Operatorului prevalează asupra motivelor legitime ale Persoanei vizate;

dreptul ca, în cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal a fost restricționată în conformitate cu punctul (i) din litera d) punctul J. din prezentul document, astfel de date cu caracter personal prelucrate restricționat să fie prelucrate, cu excepția stocării, numai cu consimțământul Persoanei vizate sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale sau pentru protecția drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii Europene sau al unui stat membru;


dreptul de a fi informat în prealabil cu privire la ridicarea restricției de prelucrare a datelor cu caracter personal;

Dreptul Persoanei vizate de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal înseamnă că, până când nu rezolvăm orice probleme controversate legate de prelucrarea datelor dumneavoastră personale, trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale astfel încât să putem doar stoca datele cu caracter personal ale persoanei vizate și să nu le mai prelucrăm.

e) dreptul Persoanei vizate de a îndeplini obligația de notificare față de destinatari, care include:

dreptul ca Operatorul să notifice fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare sau ștergere a datelor cu caracter personal sau restricționare a prelucrării efectuate în conformitate cu articolul 16, articolul 17 alineatul (1) și articolul 18 din Regulament, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește a fi imposibil sau presupune eforturi disproporționate;


dreptul ca Operatorul să informeze Persoana vizată cu privire la acești destinatari, dacă Persoana vizată solicită acest lucru;

Dreptul Persoanei vizate de a îndeplini obligația de notificare față de destinatari înseamnă obligația Operatorului de a notifica fiecare destinatar căruia i-a furnizat datele cu caracter personal ale Persoanei vizate cu privire la orice rectificare și ștergere a datelor cu caracter personal sau restricționare a prelucrării acestora. Operatorul are această obligație numai dacă o astfel de notificare este imposibilă din motive obiective sau necesită eforturi disproporționate.

f) dreptul Persoanei vizate la portabilitatea datelor, care include:

dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc pe Persoana vizată și pe care aceasta le-a furnizat Operatorului, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat, și dreptul de a transmite aceste date altui operator fără obstrucționare din partea Operatorului, în cazul în care:

- prelucrarea se bazează pe consimțământul Persoanei vizate în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulament sau cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulament sau pe un contract în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulament, și simultan;

- prelucrarea se efectuează prin mijloace automate, și simultan;

- dreptul de a primi datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat și dreptul de a transmite aceste date altui operator fără obstrucționare din partea Operatorului nu aduce atingere drepturilor și libertăților altora;

dreptul de a transmite datele cu caracter personal direct de la un operator la altul, acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic;

Dreptul la portabilitatea datelor înseamnă că aveți dreptul de a obține de la noi datele dumneavoastră personale pe care ni le-ați furnizat anterior, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat, și aveți dreptul de a solicita să transmitem datele dumneavoastră personale altui operator în condițiile prevăzute de lege; exercitarea acestui drept nu aduce atingere dreptului dumneavoastră de a șterge datele cu caracter personal. Cu toate acestea, dreptul la portabilitate se aplică numai datelor cu caracter personal pe care le-am obținut de la dumneavoastră pe baza unui contract la care sunteți parte contractantă.

g) dreptul Persoanei vizate de a se opune, care include:

dreptul de a se opune în orice moment, din motive legate de situația particulară a Persoanei vizate, prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, care se efectuează pe baza articolului 6 alineatul (1) literele (e) sau (f) din Regulament, inclusiv opunerea la profilarea bazată pe aceste dispoziții ale Regulamentului;


[în cazul exercitării dreptului de a se opune în orice moment, din motive legate de situația particulară a Persoanei vizate, prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, care se efectuează pe baza articolului 6 alineatul (1) literele (e) sau (f) din Regulament, inclusiv opunerea la profilarea bazată pe aceste dispoziții ale Regulamentului] dreptul ca Operatorul să nu mai prelucreze datele cu caracter personal ale Persoanei vizate, cu excepția cazului în care Operatorul demonstrează motive legitime imperioase pentru prelucrare, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților Persoanei vizate, sau motive pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;


dreptul de a se opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc pe Persoana vizată în scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea în măsura în care are legătură cu un astfel de marketing direct; se aplică faptul că, în cazul în care Persoana vizată se opune prelucrării datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, datele cu caracter personal nu mai sunt prelucrate în astfel de scopuri;


(în legătură cu utilizarea serviciilor societății informaționale) dreptul de a-și exercita dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal prin mijloace automate, utilizând specificații tehnice;


dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc pe Persoana vizată din motive legate de situația particulară a Persoanei vizate, în cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice în conformitate cu articolul 89 alineatul (1) din Regulament, cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini din motive de interes public;

Dreptul Persoanei vizate de a se opune înseamnă, prin urmare, că, în calitate de Persoană vizată, vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră personale pe care le prelucrăm în scopuri de marketing direct sau din motive legitime. În cazul prelucrării datelor cu caracter personal în scopuri de marketing, vom înceta imediat după primirea obiecției.

h) dreptul Persoanei vizate legat de procesul decizional individual automatizat, care include:

dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată a datelor cu caracter personal, inclusiv profilarea, care produce efecte juridice care o privesc sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă, cu excepția cazurilor menționate la articolul 22 alineatul (2) din Regulament [adică cu excepția cazurilor în care decizia este: (a) necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între Persoana vizată și Operator, (b) autorizată de dreptul Uniunii Europene sau de dreptul statului membru sub jurisdicția Operatorului și care prevede, de asemenea, măsuri adecvate pentru a proteja drepturile și libertățile și interesele legitime ale Persoanei vizate sau (c) se bazează pe consimțământul explicit al Persoanei vizate];

Dreptul Persoanei vizate legat de procesul decizional individual automatizat înseamnă că, în calitate de Persoană vizată, aveți dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată, inclusiv profilarea, și care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. În cazurile în care o astfel de prelucrare este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract sau se bazează pe consimțământul explicit al Persoanei vizate, operatorul ia măsuri adecvate pentru a proteja drepturile și libertățile și interesele legitime ale Persoanei vizate, în special adoptă măsuri minime, cum ar fi dreptul la intervenție umană din partea operatorului, dreptul persoanei vizate de a-și exprima punctul de vedere și dreptul persoanei vizate de a contesta decizia.

i) Dreptul persoanei vizate de a depune o propunere de inițiere a procedurii în sensul prevederilor § 100 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal, care include:

dreptul Persoanei vizate care consideră că are loc o prelucrare neautorizată a datelor sale personale sau că datele sale personale au fost compromise, de a depune la Autoritatea pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal din Republica Slovacă (denumită în continuare „Autoritatea”) o propunere de inițiere a procedurii privind protecția datelor cu caracter personal;


Propunerea de inițiere a procedurii poate fi depusă în scris, personal sub formă orală în procesul-verbal, prin mijloace electronice, caz în care trebuie să fie semnată cu o semnătură electronică garantată, telegrafic sau prin fax, care trebuie totuși completată în scris sau oral în procesul-verbal în termen de cel mult 3 zile;


În conformitate cu prevederile § 100 alin. 3 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal, propunerea în cauză trebuie să includă:

- numele, prenumele, adresa reședinței permanente și semnătura solicitantului;

- identificarea persoanei împotriva căreia este îndreptată propunerea; denumirea sau numele și prenumele, sediul sau reședința permanentă, după caz, forma juridică și codul de identificare;

- obiectul propunerii cu indicarea drepturilor care se presupune că au fost încălcate în timpul prelucrării datelor cu caracter personal;

- dovezi care să susțină afirmațiile menționate în propunere;

- o copie a documentului care dovedește exercitarea dreptului în conformitate cu § 28, dacă un astfel de drept a putut fi exercitat, sau indicarea unor motive demne de o atenție specială;

Autoritatea decide ulterior cu privire la propunerea solicitantului în termen de 60 de zile de la data inițierii procedurii. În cazuri justificate, Autoritatea poate prelungi în mod corespunzător această perioadă, dar nu mai mult de 6 luni. Autoritatea informează în scris părțile la procedură cu privire la prelungirea perioadei;


Puteți găsi un model de propunere de inițiere a procedurii privind protecția datelor cu caracter personal pe site-ul web al Autorității

Temeiul juridic al prelucrării datelor cu caracter personal

Operatorul prelucrează datele dumneavoastră personale în sensul articolului 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul GDPR, respectiv § 13 alin. (1) litera (a) din Lege – persoana vizată și-a exprimat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, în sensul articolului 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul GDPR, respectiv § 13 alin. (1) litera (b) din Lege - prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a lua măsuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract și în sensul articolului 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul GDPR, respectiv § 13 alin. (1) litera (c) din Lege - prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru îndeplinirea obligațiilor legale ale operatorului în conformitate cu reglementările legale speciale. Acestea includ în special următoarele reglementări speciale:

- Legea nr. 395/2002 Z. z. privind arhivele și registraturile și completarea anumitor legi;

- Legea nr. 431/2002 Z. z. privind contabilitatea, cu modificările ulterioare;

- Legea nr. 595/2003 Z. z. privind impozitul pe venit;

- Legea nr. 222/2004 Z. z. privind taxa pe valoare adăugată;

- și altele.

Principii de utilizare a cookie-urilor

În conformitate cu § 55 alin. 5 din Legea NRSR nr. 351/2011 Z. z. privind comunicațiile electronice, cu modificările ulterioare, ne permitem să vă informăm cu privire la utilizarea cookie-urilor și să vă atragem atenția asupra posibilității de a modifica setările browserului dumneavoastră de internet în cazul în care setările actuale de utilizare a cookie-urilor nu vă convin.

Ce sunt cookie-urile?

Cookie-urile sunt fișiere text mici care pot fi trimise către browserul de internet atunci când vizitați pagini web și stocate pe dispozitivul dumneavoastră (computer sau alt dispozitiv cu acces la internet, cum ar fi un smartphone sau o tabletă). Cookie-urile sunt stocate în dosarul de fișiere al browserului dumneavoastră de internet. Cookie-urile conțin de obicei numele site-ului web de unde provin și data creării lor. La următoarea vizită a site-ului, browserul web reîncarcă fișierele cookie și trimite aceste informații înapoi site-ului web care a creat inițial cookie-urile. Cookie-urile pe care le folosim nu dăunează computerului dumneavoastră.

Utilizarea cookie-urilor

Prin utilizarea site-urilor operate de compania A STEEL s.r.o., vă exprimați acordul cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu setările browserului dumneavoastră de internet. Dacă vizitați site-ul nostru web, aveți activată acceptarea cookie-urilor în browser, nu modificați setările browserului dumneavoastră de internet și continuați să vizitați site-ul nostru web, considerăm că acceptați termenii și condițiile noastre de utilizare a cookie-urilor.

De ce folosim cookie-uri?

Folosim cookie-uri pentru a crea și îmbunătăți continuu serviciile noastre în mod optim, pentru a le adapta intereselor și nevoilor dumneavoastră și pentru a îmbunătăți structura și conținutul acestora, precum și pentru a crea oferte interesante pentru dumneavoastră. Compania A STEEL s.r.o. nu utilizează datele obținute prin utilizarea cookie-urilor ca date de contact pentru a vă contacta prin poștă, e-mail sau telefon.

Cum puteți modifica setările cookie-urilor?

Majoritatea browserelor de internet sunt setate inițial să accepte automat cookie-urile. Puteți modifica această setare blocând cookie-urile sau notificând în cazul în care cookie-urile urmează să fie trimise către dispozitivul dumneavoastră. Puteți găsi instrucțiuni pentru modificarea cookie-urilor în opțiunea „Ajutor” a fiecărui browser. Dacă utilizați diferite dispozitive pentru a accesa site-urile (de exemplu, computer, smartphone, tabletă), vă recomandăm să ajustați fiecare browser de pe fiecare dispozitiv la preferințele dumneavoastră privind cookie-urile.

De ce să păstrați setările cookie-urilor?

Utilizarea cookie-urilor și permisiunea acestora în browserul web este la latitudinea dumneavoastră. Cu toate acestea, în cazul modificării setărilor acestora, unele dintre site-urile noastre web pot avea funcționalitate limitată și confort redus pentru utilizator.

Principii de protecție a datelor cu caracter personal

Operatorul A STEEL s.r.o., cu sediul social în Popradská 56/B 040 11 Košice, CIF: 36773948, declară că a încredințat asigurarea protecției drepturilor persoanelor vizate prin intermediul exercitării externe a funcției de Persoană Responsabilă (DPO/ZO) companiei Osobnyudaj.sk, s.r.o., care a publicat toate informațiile obligatorii și utile din Regulamentul GDPR și Legea privind protecția datelor cu caracter personal pe site-urile web www.asteel.sk și www.prezuj.sk și în secțiunea Protecția datelor cu caracter personal și a introdus un sistem transparent de înregistrare a incidentelor de securitate și a oricăror întrebări din partea persoanei vizate, precum și a altor persoane.

Persoana vizată poate afla, de asemenea, informații individuale telefonic la: 02/800 800 80, prin e-mail: [email protected] sau direct pe site-ul web al operatorului și/sau al persoanei responsabile externe: www.osobnyudaj.sk/informovanie.

Abordăm datele dumneavoastră personale cu profesionalism și sensibilitate.

  • În niciun caz nu le furnizăm unor terțe părți (cu excepția măsurii necesare pentru livrarea mărfurilor).
  • Datele cu caracter personal sunt stocate într-o bază de date securizată, cu necesitatea unui acces autorizat.
  • Obținem de la dumneavoastră doar acele date de care avem cu adevărat nevoie pentru a procesa comanda dumneavoastră.
  • Datele dumneavoastră sunt criptate în drum spre serverul nostru, astfel încât nimeni să nu le poată decripta pe parcurs.
  • Toți angajații companiei A STEEL s.r.o. care intră în contact cu datele dumneavoastră personale au fost instruiți în mod corespunzător cu privire la manipularea corectă și sensibilă a acestora.
  • Dacă nu doriți să primiți e-mailuri cu ofertele noastre speciale, este suficient să le dezactivați în setările contului dumneavoastră sau este suficient să ne informați despre acest fapt prin e-mail.
  • Puteți solicita oricând ștergerea contribuției pe care ați introdus-o sau a tuturor contribuțiilor introduse din contul dumneavoastră prin e-mail
  • De asemenea, puteți solicita oricând ștergerea contului dumneavoastră și a istoricului comenzilor prin e-mail, în scris sau printr-o vizită personală.

Pentru a putea asigura servicii de calitate, vom avea nevoie de câteva informații.

  • Veți găsi mai jos o listă detaliată a datelor solicitate.
  • Obținem de la dumneavoastră doar acele date de care avem cu adevărat nevoie pentru a procesa comanda dumneavoastră, în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul GDPR - vă respectăm confidențialitatea.
  • Pentru a ne asigura că mărfurile dumneavoastră plătite nu sunt preluate de o persoană neautorizată, solicităm fiecărui client să prezinte un act de identitate la livrare și să înregistreze numărul cărții de identitate în avizul de expediție - furnizarea acestor informații este benefică pentru dumneavoastră. Nu solicităm aceste informații pentru livrările ramburs.

Vă prelucrăm datele personale din următoarele motive:

  • Achiziționarea de bunuri și servicii: în primul rând, vă prelucrăm datele personale pentru a procesa și livra corect comanda dumneavoastră. Dacă apar probleme, datorită datelor dumneavoastră personale știm pe cine putem contacta.
  • Asistență clienți: dacă ne contactați cu o întrebare/problemă, trebuie să vă prelucrăm datele pentru a răspunde/rezolva solicitarea dumneavoastră. În unele cazuri, datele personale pot fi transmise și unor terțe părți (de exemplu, transportatorului mărfurilor).
  • Cont de utilizator: datorită datelor personale pe care ni le furnizați în profilul dumneavoastră de utilizator, vi se va oferi o serie de funcții utile (de exemplu, dacă introduceți numărul dumneavoastră de telefon, vă putem informa cu ușurință când va fi livrată comanda dumneavoastră). Puteți modifica datele introduse oricând, cu excepția adresei de e-mail, care este utilizată pentru a accesa contul dumneavoastră de utilizator.
  • Marketing prin e-mail: vă trimitem mesaje comerciale prin e-mail pe baza consimțământului dumneavoastră. Vă puteți dezabona cu ușurință de la primirea mesajelor comerciale ajustând setările profilului dumneavoastră de utilizator sau utilizând formularul nostru de contact. Dacă vă creați mai multe profiluri de utilizator în care introduceți aceleași date de contact (de exemplu, aveți mai multe conturi pentru diferite adrese de e-mail, dar numărul de telefon va fi același pentru toate conturile), din motive tehnice, nu este posibil să efectuați dezabonarea de la primirea mesajelor comerciale pentru toate profilurile de utilizator pe baza proceselor automate. În acest caz, pentru a vă dezabona de la primirea mesajelor comerciale pentru toate profilurile de utilizator, este necesar să ne contactați telefonic sau prin intermediul formularului de contact.

Tranzacții bancare online securizate

  • Când plătiți online prin sisteme de plată, introduceți toate datele dumneavoastră pe paginile securizate ale băncii - compania noastră nu are informații despre cardurile de plată pe care le utilizați pentru a plăti la noi. Informațiile despre cardurile dumneavoastră de plată sunt disponibile doar pentru gateway-ul de plată securizat și instituția bancară relevantă.
  • Nu intrăm în contact cu datele dumneavoastră sensibile de plată - aflăm doar rezultatul tranzacției, dacă a avut succes sau nu.

Informații detaliate despre prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal

În conformitate cu Regulamentul PE și al Consiliului UE nr. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și Legea SR nr. 18/2018 Z. z. privind protecția datelor cu caracter personal și modificarea și completarea anumitor legi (denumită în continuare: „Legea privind protecția datelor cu caracter personal”).

1. Operatorul sistemului de internet https://www.asteel.sk/, https://www.prezuj.sk/ și https://www.e-premio.sk/

ASTEEL s.r.o.
Popradská 56/B
040 11 Košice
CIF: 36 773 948

2. Lista intermediarilor noștri care pot prelucra datele dumneavoastră personale

În majoritatea cazurilor, vă prelucrăm datele pentru propriile scopuri ca operator. Aceasta înseamnă că stabilim scopurile pentru care colectăm datele dumneavoastră personale, determinăm mijloacele de prelucrare și suntem responsabili pentru executarea lor corectă.

Putem, de asemenea, să transmitem datele dumneavoastră personale altor entități care acționează în calitate de intermediar, și anume:

  • Heureka Shopping, s.r.o
  • Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
  • 123kurier, s.r.o.
  • GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
  • Slovenský doručovací systém, s.r.o.
  • Anna Vadovická, KV ŠPED
  • IHLE SLOVAKIA s.r.o.
  • RiVa Development s. r. o.
  • WebforRent s.r.o.
  • BENET SK s.r.o.
  • ALCAR SLOVAKIA, s.r.o.
  • D.M.spol. s r.o.
  • Dana Käpplerova - Disky a Pneu
  • Vladimír Friedl Pro Racing
  • ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.
  • Internet Mall Slovakia s.r.o.
  • m-HUInternetKFT.


În situații excepționale, o altă companie de curierat poate fi selectată printr-o decizie operațională pentru livrarea mărfurilor. Datorită naturii operaționale a deciziei, nu este posibil să se determine în avans denumirea și sediul companiei în cauză.

3. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal

  • Emiterea unui document fiscal - factură, în sensul Legii 222/2004 Z. z. privind taxa pe valoare adăugată, § 71 alin. 2 litera (b).
  • Livrarea mărfurilor și identificarea clientului înainte de predarea mărfurilor plătite în avans.
  • Confirmarea comenzii, plata mărfurilor, livrarea mărfurilor comandate - telefonic și prin e-mail.
  • Evidența clienților în scopul gestionării conturilor lor de utilizator pe site-urile https://www.asteel.sk/, https://www.prezuj.sk/ și https://www.e-premio.sk/.
  • Evidența comenzilor clienților pentru soluționarea eventualelor reclamații.
  • Trimiterea de mesaje electronice informative, dacă clientul își exprimă interesul pentru acest serviciu.
4. Lista datelor cu caracter personal prelucrate
  • Date de facturare - Nume și prenume, adresa reședinței permanente.
  • Date pentru livrare - Numele și prenumele destinatarului, adresa de livrare, numărul de telefon al destinatarului - pentru companiile de curierat.
  • Date de contact - număr de telefon - pentru confirmarea comenzii, primirea plății, comunicarea cu clientul. Adresa de e-mail - pentru trimiterea confirmării comenzii, mijloc de comunicare de urgență dacă clientul nu este disponibil la numărul de telefon furnizat.
  • Date obținute la predarea mărfurilor plătite - numărul cărții de identitate - protecția dumneavoastră și a noastră - pentru ca mărfurile dumneavoastră plătite să nu fie preluate de o persoană neautorizată, numărul cărții de identitate este înregistrat în avizul de expediție (acest lucru nu se aplică livrărilor ramburs).
  • Informații despre comenzile dumneavoastră - pentru a le procesa și a rezolva eventualele reclamații
5. Necesitatea furnizării datelor cu caracter personal
  • Operatorul obține doar acele date cu caracter personal care sunt necesare pentru îndeplinirea obligațiilor pe care clientul le așteaptă de la acesta prin comandarea mărfurilor, în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul GDPR. Fără aceste date, nu va fi posibil să se proceseze comanda primită.
  • Din acest motiv, clientul este obligat să completeze toate datele solicitate la efectuarea comenzii.
  • Pentru a proteja clientul, este necesar ca, la predarea mărfurilor deja plătite, să permită operatorului sau intermediarului să-i verifice identitatea și să înregistreze numărul cărții de identitate în avizul de expediție. Această măsură are scopul de a preveni preluarea neautorizată a mărfurilor de către o terță parte, dacă clientul a plătit deja pentru aceste mărfuri. În cazul plății ramburs, verificarea identității și înregistrarea numărului cărții de identitate nu sunt necesare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal


Operatorul stochează datele cu caracter personal pentru perioada necesară exercitării drepturilor și obligațiilor care decurg din relația contractuală dintre dumneavoastră și operator și pentru aplicarea pretențiilor din aceste relații contractuale (timp de 10 ani de la încetarea relației contractuale) și pentru perioada în care consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing este revocat, dar nu mai mult de 5 ani dacă datele cu caracter personal sunt prelucrate pe baza consimțământului. După expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, operatorul șterge datele cu caracter personal.

7. Terțe părți cărora le vor fi furnizate datele

Nu furnizăm date personale niciunei companii care administrează baze de date cu date personale și niciunor alte terțe părți, cu excepția măsurii necesare pentru livrarea mărfurilor. Transportatorul ales de dumneavoastră nu ar putea livra niciodată mărfurile comandate dacă nu i-am furniza, printre altele, informații despre unde și cui anume trebuie să livreze mărfurile. Transmitem aceste date transportatorului în funcție de modul în care le completați în comandă. Datele astfel transmise includ în principal numele și prenumele dumneavoastră, data nașterii pentru verificarea majoratului, adresa de livrare, numărul de telefon la care vă poate contacta transportatorul și, dacă mărfurile nu au fost plătite în avans, eventual suma care trebuie plătită la primirea mărfurilor. Transportatorul, în raport cu datele cu caracter personal pe care i le transmitem, are dreptul să le prelucreze numai în scopul livrării mărfurilor și apoi este obligat să șteargă imediat datele cu caracter personal.

Dacă comandați de la noi mărfuri care se află în depozitul partenerului nostru contractual, trebuie să transmitem datele dumneavoastră personale acestui partener contractual, care va procesa comanda, pentru finalizarea comenzii. Datele astfel transmise includ în principal numele și prenumele dumneavoastră, adresa de livrare, numărul de telefon la care vă poate contacta transportatorul și, dacă mărfurile nu au fost plătite în avans, eventual suma care trebuie plătită la primirea mărfurilor. Acest partener contractual trebuie apoi să transmită datele cu caracter personal menționate transportatorului care va livra mărfurile, deoarece altfel transportatorul nu ar putea să vă livreze mărfurile. Atât partenerul contractual care depozitează mărfurile pentru noi, cât și transportatorul sunt obligați, în raport cu datele cu caracter personal pe care le transmitem, să utilizeze aceste date cu caracter personal numai în scopul depozitării/livrării mărfurilor și apoi să le șteargă imediat.

8. Publicarea datelor

Compania noastră nu publică în niciun caz datele obținute.

9. Drepturile și obligațiile persoanei vizate

  • Clientul este obligat să furnizeze numai date complete și adevărate.
  • Clientul se obligă să-și dovedească identitatea la predarea mărfurilor plătite și să înregistreze numărul cărții de identitate în avizul de expediție (acest lucru nu se aplică livrărilor ramburs)
  • Clientul se obligă ca, în cazul unei modificări, să-și actualizeze datele, cel târziu înainte de efectuarea primei comenzi care urmează după apariția modificării.
  • Clientul se obligă ca, dacă furnizează datele personale ale unei terțe părți ca date de livrare (nume, prenume, număr de telefon), face acest lucru numai cu consimțământul acesteia, iar persoana vizată este familiarizată cu procedurile, drepturile și obligațiile menționate pe această pagină.
  • În calitate de client și persoană vizată, aveți dreptul, într-o anumită măsură, să decideți cu privire la gestionarea datelor dumneavoastră personale. Puteți exercita drepturile menționate mai jos:

- Personal la sucursala noastră Autoservis a Pneuservis Košice - A STEEL s.r.o., L-V 8:00 - 18:00, S: 8:00 - 12:00 / Popradská 56, Košice;

- Prin intermediul liniei noastre de asistență pentru clienți: +421 905 606 842;

- Pe site-urile web ale operatorului https://www.asteel.sk/ și https://www.prezuj.sk/ și https://www.e-premio.sk/ în secțiunea Protecția datelor cu caracter personal;

- Telefonic la: 02/800 800 80, prin e-mail: [email protected] sau direct pe site-ul web al operatorului și/sau al persoanei responsabile externe: www.osobnyudaj.sk/informovanie;

- În scris la adresa persoanei responsabile: osobnyudaj.sk, s.r.o., Garbiarska 5, 040 01 Košice.

Vom încerca să vă răspundem cât mai curând posibil, dar vă vom răspunde întotdeauna cel târziu în termen de 30 de zile de la primirea cererii dumneavoastră. Reglementările legale aplicabile și Regulamentul GDPR, respectiv Legea, vă asigură în special:

Dreptul de acces – Aveți dreptul să ne solicitați confirmarea dacă vă prelucrăm datele personale și, dacă este cazul, să obțineți o copie a acestor date și informații suplimentare care decurg din articolul 15 din Regulament, respectiv § 21 din Lege. În cazul în care obținem de la dumneavoastră o cantitate mare de date, vă putem solicita să vă specificați cererea pentru categoria specifică de date pe care le prelucrăm despre dumneavoastră.

Dreptul la rectificare – Aveți control asupra datelor dumneavoastră personale, în special prin intermediul contului dumneavoastră de utilizator. Aici puteți șterge sau modifica informațiile de bază despre persoana dumneavoastră și puteți modifica setările privind trimiterea mesajelor comerciale (sau vă puteți dezabona de la primirea mesajelor comerciale) și altele asemenea. Pentru a ne asigura că prelucrăm doar date personale actuale despre dumneavoastră, trebuie să ne informați despre modificarea acestora cât mai curând posibil după ce are loc. În cazul în care prelucrăm date incorecte despre dumneavoastră, aveți dreptul de a solicita rectificarea acestora prin intermediul formularului nostru de contact.

Dreptul la ștergere – Dacă sunt îndeplinite condițiile articolului 14 din Regulament, respectiv § 23 din Lege, puteți solicita ștergerea datelor dumneavoastră personale. Prin urmare, puteți solicita ștergerea, de exemplu, dacă v-ați retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și nu există un alt temei juridic pentru prelucrare, sau în cazul în care prelucrăm ilegal datele dumneavoastră personale, sau scopul pentru care am prelucrat datele dumneavoastră personale a încetat și nu le prelucrăm în alt scop compatibil. Cu toate acestea, nu vom șterge datele dumneavoastră dacă sunt necesare pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale.

Dreptul la restricționarea prelucrării – Dacă sunt îndeplinite condițiile articolului 18 din Regulament, respectiv § 24 din Lege, puteți solicita să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale. Prin urmare, puteți solicita restricționarea, de exemplu, în timpul contestării exactității datelor prelucrate sau în cazul în care prelucrarea este ilegală și nu doriți să ștergem datele, dar aveți nevoie ca prelucrarea lor să fie restricționată în timpul exercitării drepturilor dumneavoastră. Vom continua să vă prelucrăm datele dacă există motive pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale.

Dreptul la portabilitate – Dacă prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau este efectuată în scopul executării unui contract încheiat cu dumneavoastră și, în același timp, se efectuează prin mijloace automate, aveți dreptul de a primi de la noi datele dumneavoastră personale pe care le-am obținut de la dumneavoastră într-un format utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit automat. Dacă sunteți interesat și este fezabil din punct de vedere tehnic, vom transfera datele dumneavoastră personale direct către un alt operator. Acest drept nu se aplică prelucrării efectuate din motive de îndeplinire a unei sarcini realizate în interes public sau în exercitarea autorității publice.

Dreptul de a vă opune prelucrării – Dacă vă prelucrăm datele personale din motive de îndeplinire a unei sarcini realizate în interes public sau în exercitarea autorității publice care ne-a fost încredințată sau dacă prelucrarea se efectuează pe baza intereselor noastre legitime sau a intereselor legitime ale unei terțe părți, aveți dreptul de a vă opune unei astfel de prelucrări. Pe baza obiecției dumneavoastră, vom restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal și, dacă nu demonstrăm motive legitime imperioase pentru prelucrare, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau motive pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale, nu vom mai prelucra datele cu caracter personal și vă vom șterge datele personale. Aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea în măsura în care are legătură cu un astfel de marketing direct. După exprimarea obiecției, nu vă vom mai prelucra datele personale în acest scop.

Dreptul de a depune o plângere – Dacă considerați că prelucrarea datelor dumneavoastră personale încalcă Regulamentul, respectiv Legea, aveți dreptul de a depune o plângere la una dintre autoritățile de supraveghere competente, în special în statul membru al reședinței dumneavoastră obișnuite, locul de muncă sau locul presupusei încălcări. Pentru teritoriul Republicii Slovace, autoritatea de supraveghere este Oficiul Autorității pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, cu sediul social în: Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava, Republica Slovacă, web: www.dataprotection.gov.sk, tel.: +421 /2/ 3231 3220.

Dreptul de a vă retrage consimțământul – Dacă prelucrarea datelor dumneavoastră personale se bazează pe consimțământ, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate deja. Dacă vă decideți ulterior că sunteți interesat să primiți din nou oferte comerciale și de marketing despre produsele și serviciile noastre, puteți acorda din nou consimțământul dumneavoastră revocat (respectiv obiecția depusă) în orice moment, prin oricare dintre formele de contact menționate mai sus.

10. Securitatea datelor dumneavoastră personale

Datele dumneavoastră personale sunt în siguranță la noi. Pentru a preveni accesul neautorizat și utilizarea abuzivă a datelor dumneavoastră personale, am adoptat măsuri adecvate de natură tehnică și organizatorică, în conformitate cu Regulamentul GDPR.

La A STEEL s.r.o., acordăm o mare importanță protecției datelor dumneavoastră personale. Prin urmare, nu numai că le verificăm în mod regulat securitatea, dar le îmbunătățim continuu protecția. Toată comunicarea dintre dispozitivul dumneavoastră și serverele noastre web este criptată. Datele de conectare sunt hash-uite, iar toate datele dumneavoastră sunt stocate numai pe servere din centre de date securizate, cu acces limitat, atent controlat și auditat.

Încercăm să folosim măsuri de securitate care, având în vedere stadiul actual al tehnologiei, oferă o securitate suficientă. Măsurile de securitate adoptate sunt actualizate apoi în mod regulat.

11. Principii de utilizare a cookie-urilor

În conformitate cu § 55 alin. 5 din Legea NRSR nr. 351/2011 Z. z. privind comunicațiile electronice, cu modificările ulterioare, ne permitem să vă informăm cu privire la utilizarea cookie-urilor și să vă atragem atenția asupra posibilității de a modifica setările browserului dumneavoastră de internet în cazul în care setările actuale de utilizare a cookie-urilor nu vă convin.

Ce sunt cookie-urile?
Cookie-urile sunt fișiere text mici care pot fi trimise către browserul de internet atunci când vizitați pagini web și stocate pe dispozitivul dumneavoastră (computer sau alt dispozitiv cu acces la internet, cum ar fi un smartphone sau o tabletă). Cookie-urile sunt stocate în dosarul de fișiere al browserului dumneavoastră de internet. Cookie-urile conțin de obicei numele site-ului web de unde provin și data creării lor. La următoarea vizită a site-ului, browserul web reîncarcă fișierele cookie și trimite aceste informații înapoi site-ului web care a creat inițial cookie-urile. Cookie-urile pe care le folosim nu dăunează computerului dumneavoastră.

Utilizarea cookie-urilor
Prin utilizarea site-urilor operate de compania A STEEL s.r.o. vă exprimați acordul cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu setările browserului dumneavoastră de internet. Dacă vizitați site-ul nostru web, aveți activată acceptarea cookie-urilor în browser, nu modificați setările browserului dumneavoastră de internet și continuați să vizitați site-ul nostru web, considerăm că acceptați termenii și condițiile noastre de utilizare a cookie-urilor.

De ce folosim cookie-uri?
Folosim cookie-uri pentru a crea și îmbunătăți continuu serviciile noastre în mod optim, pentru a le adapta intereselor și nevoilor dumneavoastră și pentru a îmbunătăți structura și conținutul acestora, precum și pentru a crea oferte interesante pentru dumneavoastră. Compania A STEEL s.r.o. nu utilizează datele obținute prin utilizarea cookie-urilor ca date de contact pentru a vă contacta prin poștă, e-mail sau telefon.

Cum puteți modifica setările cookie-urilor?
Majoritatea browserelor de internet sunt setate inițial să accepte automat cookie-urile. Puteți modifica această setare blocând cookie-urile sau notificând în cazul în care cookie-urile urmează să fie trimise către dispozitivul dumneavoastră. Puteți găsi instrucțiuni pentru modificarea cookie-urilor în opțiunea „Ajutor” a fiecărui browser. Dacă utilizați diferite dispozitive pentru a accesa site-urile (de exemplu, computer, smartphone, tabletă), vă recomandăm să ajustați fiecare browser de pe fiecare dispozitiv la preferințele dumneavoastră privind cookie-urile.

De ce să păstrați setările cookie-urilor?
Utilizarea cookie-urilor și permisiunea acestora în browserul web este la latitudinea dumneavoastră. Cu toate acestea, în cazul modificării setărilor acestora, unele dintre site-urile noastre web pot avea funcționalitate limitată și confort redus pentru utilizator.

12. Dispoziții finale

  • Prin trimiterea unei comenzi din formularul de comandă online, confirmați că sunteți familiarizat cu termenii și condițiile de protecție a datelor cu caracter personal și că le acceptați în întregime.
  • Sunteți de acord cu acești termeni și condiții bifând consimțământul prin intermediul formularului online. Bifând consimțământul, confirmați că sunteți familiarizat cu termenii și condițiile de protecție a datelor cu caracter personal și că le acceptați în întregime.
  • Prin bifarea consimțământului prin intermediul formularului online, dacă aveți mai puțin de 16 ani, declarați totodată că ați solicitat reprezentantului dumneavoastră legal (părintelui) consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale.

consilier

tooltip
Asteelko

Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.

Deschide consilier

Bine, aproape.