
2025 | 225/55R18 | Vară - Tyre Reviews Test anvelope de vară
Revista italiană Al Volante a pregătit pentru cititorii săi un test al anvelopelor de vară UHP cu dimensiunea 225/55 R18.
Rezultatele testelor de anvelope
Comanda
Anvelope
1. loc
3. loc
4. loc
5. loc
Firestone Roadhawk 2 Enliten
6. loc
7. loc
Frânare pe uscat [m]
Manevre pe teren umed [s]
Frânare pe teren ud [m]
Aquaplaning drept [Km/h]
Viraj Aquaplaning [m/s2]
Volum [dB]
Rezistență la rulare [asd]

Testul anvelopelor de vară 225/55 R18 în categoria Touring
Revista italiană Al Volante a pregătit pentru cititorii săi un test cu anvelope de vară UHP cu dimensiunea 225/55 R18, care sunt potrivite pentru SUV-uri, dar pot fi utilizate și pe vehicule Touring dacă preferați un flanc mai înalt al anvelopei, care să vă protejeze de daune atunci când conduceți pe drumuri neasfaltate.
Personajul principal a fost, desigur, anvelopa de vară italiană Pirelli Cinturato C3, care este nouă în această vară. Al doilea produs nou din test este Michelin Primacy 5, așa că haideți să vedem cum a ieșit duelul lor.
Testul este puțin trunchiat și nu oferă atâtea categorii testate câte suntem obișnuiți, dar cele mai importante, cum ar fi frânarea și rezistența la rulare, sunt desigur acolo.
Printre anvelopele premium de vară a fost inclus și Hankook Ventus Prime 4, care se încadrează încă în clasa medie, dar le considerăm și premium - și este, de asemenea, o noutate pentru vara anului 2025. Și pentru comparație, a fost adăugată anvelopa ieftină chinezească Austone Athena SP 303.
Comparație între cele mai bune și cele mai slabe rezultate:
În orice caz, vă recomandăm să analizați rezultatele individuale ale fiecărei anvelope în toate categoriile testate. În opinia noastră, toate anvelopele de vară testate sunt foarte bune și le recomandăm ca anvelope de vară pentru vehiculele dumneavoastră. Desigur, Austone-ul chinezesc se află în afara acestei recomandări călduroase, dar dacă ești obligat să alegi anvelope ieftine, Austone își va îndeplini și ea scopul, trebuie doar să reduci performanța la viteză și stil de condus.

Clasament și rezultate finale ale testelor:

Secetă
Pe drumuri uscate, a fost testată doar distanța de frânare de la 100 km/h la 10 km/h. Cea mai performantă a fost anvelopa Continental PremiumContact 7, cu cei 36,6 m ai săi. Imediat în spatele ei s-au aflat anvelopele Pirelli Cinturato C3 și Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, ambele măsurând 36,9 metri. Cel mai slab a fost Austone cu 40,6 metri, o diferență de 4 metri față de primul Continental.

Umed
Mai multe teste au fost efectuate pe drumuri umede, deoarece anvelopa este cel mai probabil să se comporte incontrolabil pe apă.
La frânarea de la 80 km/h la 10 km/h, Continental PremiumContact 7 a fost din nou cea mai bună, cu o distanță de 28,7 m. urmate din nou de Pirelli Cinturato C3 și Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 cu aceeași ecartament de 29,4 m. În spatele lor, cu decalaje minime de zeci de centimetri, se află Michelin Primacy 5, Hankook Ventus Prime 4 și Firestone Roadhawk 2 ENLITEN. Auston iese din nou în evidență cu cei 32,8 m ai săi, cu 4 metri mai mult decât primul Continental.
În ceea ce privește manevrabilitatea, Pirelli și-a demonstrat în sfârșit performanța. A terminat pe primul loc, devansând Goodyear pe locul doi și Continental pe locul trei. Auston încă nu era convins că ar putea fi mai bun decât o anvelopă premium și a terminat pe ultimul loc, cu o diferență de aproape 10 secunde pe tur.

Acvaplanarea era un test în care chiar și anvelopele ieftine ajungeau pe locuri bune. Ei bine, de data aceasta nu s-a întâmplat și Austone a terminat pe ultimul loc în clasament atât la proba în linie dreaptă, cât și la cea laterală. Totuși, anvelopa Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 a avut performanțe excelente, câștigând ambele teste de acvaplanare. Pirelli Cinturato C3 și-a menținut locul al doilea în ambele teste.

Confort și valoare
Confortul a fost evaluat doar pe baza zgomotului de la drum. Cele mai silențioase anvelope de vară au fost Michelin Primacy 5, cu 70,6 dB. A doua a fost Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 cu un rezultat aproape identic de 70,8 dB. Pe ultimul loc de data aceasta nu se află Austone, ci Hankook Ventus Prime 4. Am putea spune că, în mod surprinzător, Hankook a avut probleme cu zgomotul în trecut. Sperăm că noua anvelopă de vară a fost doar zgomotoasă în acest test.
S-ar putea întâmpla ca șoferii să revină după ce își schimbă anvelopele la service-ul de anvelope pentru a se plânge de zgomot, iar asta nu ar fi în avantajul mărcii.
Valoarea a fost măsurată, ca de obicei, pe baza rezistenței la rulare. Cel mai bun rezultat a fost obținut de Firestone Roadhawk 2 cu o valoare de 6,8 kg/t. Anvelopa noastră ieftină Austone a reușit să nu termine pe ultimul loc, dar a fost „învinsă” de Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, care a avut cel mai slab rezultat, de 8,7 kg/t.

Care sunt cele mai bune anvelope de vară 225/55 R18?
Conform rezultatelor testelor, este vorba de Pirelli Cinturato C3, pe care revista o evaluează ca o anvelopă bine echilibrată atât în condiții de carosabil uscat, cât și ud. Rezultatele privind zgomotul și rezistența la rulare o plasează pe locul trei, dar acest lucru este totuși excelent și, per total, o face o alegere excelentă în această dimensiune.
Anvelopele de vară Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 și Continental PremiumContact 7 sunt pe locurile doi și trei, dar nu acordați atenție ordinii. Ar fi greu să găsești anvelope de vară atât de bune ca acestea două. Proprietățile excelente de frânare, manevrabilitatea pe teren uscat și ud, plus rezultatele bune în ceea ce privește zgomotul și rezistența la rulare, dovedesc că nu veți da greș cu ele dacă le alegeți de la un atelier de anvelope și le montați pe mașina dumneavoastră.
Anvelopa Michelin Primacy 5 s-a menținut în mare parte la mijlocul clasamentului, clasându-se pe primul loc în testele de confort și raport calitate-preț. Aceasta ar putea însemna că producătorul francez se concentrează mai mult pe durabilitatea și funcționarea silențioasă a anvelopei decât pe îmbunătățirea caracteristicilor de condus.
Firestone Roadhawk 2 și Hankook Ventus Prime 4 se îndreptau spre coada clasamentului, Hankook în special rămânând puțin în urmă. Este ciudat, deoarece în testele anterioare s-a aflat în top patru și a depășit adesea mărcile premium. Firestone a reușit să câștige la rezistența la rulare împotriva Michelin, ceea ce este o performanță cu adevărat solidă. Tehnologia Enliten pe care au primit-o de la Bridgestone pare să funcționeze bine.
Austone Athena SP-303 a terminat pe ultimul loc. Deși poate părea o anvelopă defectă, nu este chiar atât de rea în gama sa de preț. Da, are o distanță de frânare mai lungă și un timp de rulare lent, dar costă semnificativ mai puțin și cu siguranță există proprietari de vehicule care nu își permit anvelope mai scumpe. O anvelopă de calitate inferioară nu este o problemă la fel de mare ca condusul iresponsabil cu o astfel de anvelopă.
Dacă nu vă puteți decide ce anvelope sunt mai potrivite pentru dumneavoastră, vom fi bucuroși să discutăm cu dumneavoastră despre alegerea unor anvelope noi și să încercăm să vă sugerăm cea mai bună alternativă.
În magazinul nostru online veți găsi o gamă largă de anvelope de vară, de iarnă și all-season, de la anvelope clasice la anvelope off-road autentice, cu care vă puteți permite mult mai mult pe teren neconvențional decât cu anvelope obișnuite.
Cele mai bune anvelope din test
În stoc
Test câșt.

TEST Excelent


De la
Compară
Compară
Nou
Acest model are deja un succesor - Arată succesorul
Disponibilitate conform stocului in detalii produs. Pretul include TVA.
consilier


Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.
Deschide consilierBine, aproape.