18 an pe piață 18

Magazin web online - Pneurioriginale.ro
Luni - Vineri: 8:00-17:00, [email protected]

TOP
TyreReviews

2025 | 225/50R17 | Vară - Recenzii anvelope Test anvelope de vară

2025 225/50 R17

O nouă anvelopă de vară cu accent pe confort ajunge pe piață, Pirelli Cinturato C3! Pentru a afla cât de bună este cu adevărat această nouă anvelopă, am testat-o în comparație cu unii dintre principalii săi concurenți de la Michelin și Continental. De asemenea, am adăugat câteva anvelope noi pe care nu le-am mai testat până acum.

Rezultatele testelor de anvelope

Manevre uscate [s]

Frânare pe uscat [m]

Manevre pe teren umed [s]

Frânare pe teren ud [m]

Aquaplaning drept [Km/h]

Viraj Aquaplaning [m/s2]

Volum [dB]

Rezistență la rulare [asd]

85.61
34.13
106.63
24.96
95.7
2.6
71.9
7.7
85.73
34.65
107.14
24.61
98.1
2.57
73.2
7.72
86.57
34.43
106.28
25.79
95.2
2.55
70.9
7.78
85.54
34.21
105.18
25.47
95.5
2.27
71.2
7.77
86.43
35.22
109.92
27.16
97.7
2.58
71.1
7.57
86.22
35.27
108.05
27.57
92.1
2.47
72.6
7.31
87.4
37.09
116.72
34
88.2
2.35
72.8
7.94

Condiții de uscăciune:

Testul de manevrabilitate pe teren uscat a evaluat precizia și predictibilitatea direcției, nu doar timpii pe tur. Firestone era previzibil, dar pierdea aderența pe puntea spate la viteze mai mari. Vredestein era elastic și imprecis, deși avea o aderență bună. Falken se simțea sportiv și stabil.

Dintre primii trei (Conti, Michelin, Pirelli), Conti a avut cea mai rapidă direcție, dar s-a simțit puțin elastică. Michelin și Pirelli au fost stabile și au avut o aderență excelentă. Pirelli a câștigat pentru că a avut un timp pe tur mai bun.

Alegerea dintre primele trei, care constau în Conti, Michelin și Pirelli, a fost destul de dificilă. Conti a avut cea mai rapidă direcție, dar s-a simțit puțin elastică la această dimensiune, în timp ce atât Michelin, cât și Pirelli s-au simțit foarte stabile, echilibrate, mature și au avut o aderență excelentă.

Subiectiv, a fost foarte dificil să alegi un favorit între Michelin și Pirelli, dar din moment ce Pirelli a fost mai rapid pe tur, a câștigat.

Manipulare uscată.png

Pirelli Cinturato C3 a avut nevoie de doar 34,13 metri pentru a opri de la 100 km/h, în timp ce Goodtrip GR 66 a avut nevoie de aproape 3 metri în plus, mai exact 37,09 metri.

Frânare-pe-a-uscat.png

Condiții umede:

Testele pe ud au relevat diferențe semnificative între anvelope. Goodtrip a demonstrat o aderență slabă și nu este recomandată pentru condiții de ud. Michelin Primacy 4+ se simte sigură, dar vârsta sa se vede printr-o aderență redusă. Cele mai bune cinci anvelope – Firestone, Continental, Pirelli, Vredestein și Falken – au obținut rezultate foarte similare, cu diferențe mai mici de 3%. Firestone a fost ușor de manevrat și stabilă, Continental a avut o aderență ridicată, dar un echilibru dezechilibrat. Pirelli a excelat prin manevrabilitate excelentă și echilibru bun. Vrestein a avut o aderență ridicată, dar a reacționat mai lent, iar Falken a obținut cel mai rapid timp, cu aderență ridicată și rezistență bună la ape adânci.

manipulare-umed.png

Un test de manevrabilitate foarte echilibrat, așa că vom vedea dacă frânarea poate face o diferență mai mare!

Continental PremiumContact 7 și-a demonstrat capacitățile pe carosabil umed, frânând la doar 24,61 metri de la 80 km/h. Goodtrip GR 66 a avut nevoie de 9,4 metri în plus pentru a opri, ajungând la un total de 34 de metri – o diferență semnificativă de siguranță între cea mai bună și cea mai slabă variantă.

frânare-pe-umed.png

Continental PremiumContact 7 și-a menținut aderența până la 98,1 km/h înainte de a se produce acvaplanarea, în timp ce Goodtrip GR 66 a pierdut controlul la 88,2 km/h.

straight-aqua.png

Pirelli Cinturato C3 a obținut cea mai mare aderență la acvaplanare în viraje, de 2,6 m/s², în timp ce Falken a reușit doar 2,27 m/s². Spre deosebire de alte teste pe teren ud, Goodtrip nu a fost cea mai slabă aici.

acvaplanare-curvată.png

Confort:

Anvelopa Michelin Primacy 4+ a condus clasamentul confortului, cu un scor perfect de 10/10. Goodtrip GR 66 a obținut cel mai mic scor, 7/10, simțindu-se puțin dură pe toate denivelările. Vredestein Ultrac a fost cea mai silențioasă anvelopă testată, cu 70,9 dB, în timp ce Continental PremiumContact 7 a fost cea mai zgomotoasă, cu 73,2 dB.

Cele mai bune anvelope din test

consilier

tooltip
Asteelko

Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.

Deschide consilier

Bine, aproape.