Condiții de uscăciune:
Testul de manevrabilitate pe teren uscat a evaluat precizia și predictibilitatea direcției, nu doar timpii pe tur. Firestone era previzibil, dar pierdea aderența pe puntea spate la viteze mai mari. Vredestein era elastic și imprecis, deși avea o aderență bună. Falken se simțea sportiv și stabil.
Dintre primii trei (Conti, Michelin, Pirelli), Conti a avut cea mai rapidă direcție, dar s-a simțit puțin elastică. Michelin și Pirelli au fost stabile și au avut o aderență excelentă. Pirelli a câștigat pentru că a avut un timp pe tur mai bun.
Alegerea dintre primele trei, care constau în Conti, Michelin și Pirelli, a fost destul de dificilă. Conti a avut cea mai rapidă direcție, dar s-a simțit puțin elastică la această dimensiune, în timp ce atât Michelin, cât și Pirelli s-au simțit foarte stabile, echilibrate, mature și au avut o aderență excelentă.
Subiectiv, a fost foarte dificil să alegi un favorit între Michelin și Pirelli, dar din moment ce Pirelli a fost mai rapid pe tur, a câștigat.