
2025 | 225/45R18 | Vară - Auto Zeitung Test anvelope de vară
Testul nostru pentru anvelope de vară din 2025 vă ajută să găsiți cele mai bune modele de rulare.
Rezultatele testelor de anvelope
Comanda
Anvelope
3. loc
4. loc
5. loc
6. loc
7. loc
8. loc
Mastersteel Super Sport 2
Frânare pe uscat [m]
Frânare pe teren ud [m]
Aquaplaning drept [Km/h]
Viraj Aquaplaning [m/s2]
Volum [dB]
Rezistență la rulare [asd]
Testul anvelopelor de vară 2025:
Nu toate anvelopele mai sunt la fel. Diferențele de cost între anvelopele blockbuster și cele premium sunt uriașe, la fel ca și diferențele în ceea ce privește eficiența și sustenabilitatea benzii de rulare. În acest sezon vom analiza îndeaproape zece anvelope UHP actuale (iată criteriile de testare a anvelopelor AUTO ZEITUNG), începând cu două anvelope blockbuster cu preț real din China, Mastersteel Super Sport 2 și Triangle EffeXSport TH202, trecând prin anvelopele de calitate cu un preț corect Falken Azenis FK520, Toyo Proxes Sport 2 și Vredestein Ultrac Pro, până la produsele premium scumpe Bridgestone Potenza Sport, Continental PremiumContact 7, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Michelin Pilot Sport 5 și Pirelli P Zero. Strict vorbind, anvelopele Continental nu aparțin neapărat segmentului UHP, ci au fost concepute ca anvelope pentru turism. Cu toate acestea, în testul nostru de anvelope de vară din 2024 (iată rezultatele complete), acestea au avut performanțe atât de puternice și au demonstrat atât de mult dinamism încât ar trebui să aibă succes și în acest mediu.
Frânarea pe asfalt ud:
Cât de precisă este această evaluare este subliniată de Continental PremiumContact 7 în timpul testului nostru de anvelope de vară din 2025 pe asfalt ud: Chiar și în competiția UHP, are cea mai scurtă distanță de frânare (aceasta este formula de calcul aproximativă) de la 100 km/h cu 41,8 m și impresionează prin manevrabilitatea sa previzibilă și sigură. Aceasta înseamnă că obține același număr de puncte pe ud ca Bridgestone, care a dominat această disciplină ani de zile. Japonezii frânează puțin mai prost, dar oferă și mai mult suport lateral și caracteristici mai sportive. Goodyear urmează cu un decalaj de doar un punct, putând finaliza circuitul de manevrabilitate cel mai rapid și realizând, de asemenea, o decelerare puternică la frânare. Acest lucru îi diferențiază deja puțin pe acești trei candidați de competiție, în timp ce cele două mărci chinezești prezintă slăbiciuni semnificative. Mastersteel, în special, care era cea mai ieftină anvelopă de această specificație de pe piață la momentul achiziției, eșuează în toate disciplinele și este constant la coadă în testul de anvelope de vară din 2025. Numai în testul de frânare, are o distanță de frânare cu 10,9 m mai lungă decât Conti – ceea ce corespunde unei viteze reziduale de peste 45 km/h. Triangle EffeXSport TH202 a dezamăgit și el cu o distanță totală de frânare de 52 m, dar în rest a ieșit relativ respectabil. Cu toate acestea: nici pe ploaie nu este o alegere bună.

Bridgestone, Continental și Goodyear conving pe carosabil ud: Aderența excelentă pe carosabil ud a anvelopelor Bridgestone Potenza Sport, precum și a celor de la Continental și Goodyear, este evidentă în special în diferența față de profilul benzii de rulare al anvelopelor Michelin și Pirelli P Zero, care, deși obțin rezultate bune singure, nu ating nivelul grupei de top. Anvelopele Falken, Toyo și Vredestein prezintă o aderență pe carosabil ud semnificativ mai mică, ceea ce duce la distanțe de frânare mai lungi în comparație directă. Cu toate acestea, anvelopa Vredestein obține chiar și cel mai bun rezultat în ceea ce privește protecția împotriva acvaplanării (cum să previi accidentele cauzate de acvaplanare). În timpul testului pe carosabil uscat, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 preia apoi conducerea și impresionează prin comportamentul său absolut impecabil chiar și în situații extreme. De asemenea, este puternică la frânare și iese în evidență prin confortul său decent la rulare. Continental adaugă în mod natural ceva în plus și se rulează cel mai lin. Deoarece convinge cu rezultate puternice chiar și pe asfalt uscat, ține pasul cu Goodyear.

Comparaţie
Michelin se apropie și își asigură locul trei pe drumuri uscate în testul anvelopelor de vară din 2025. Pirelli urmează, a cărei rezistență la rulare s-a îmbunătățit de la ultima revizie. Bridgestone, pe de altă parte, atinge cea mai scurtă distanță de frânare și se prezintă ca fiind semnificativ sportivă. Cu toate acestea, această caracteristică limitează confortul, iar în ceea ce privește eficiența energetică, anvelopa este suspectată. Toyo Proxes Sport 2 este la egalitate pe drumuri uscate și impresionează prin agilitatea sa, care îi asigură cel mai rapid timp pe tur. Falken Azenis FK520 și Vredestein se mențin, dar nu excelează. Două anvelope chinezești dovedesc că un preț scăzut (cum să economisești atunci când cumperi anvelope) nu spune totul despre economie în sine. Mastersteel Super Sport 2 prezintă un potențial de economisire datorită coeficientului său foarte scăzut de rezistență la rulare (cum să economisești combustibil și bani atunci când conduci o mașină), dar kilometrajul redus compensează acest avantaj. Triangle se uzează și mai repede, motiv pentru care este recomandată doar într-o măsură limitată ca alternativă „ieftimă”. Întrucât aceste două anvelope au și o aderență semnificativ mai mică și provoacă distanțe de frânare mai lungi, ele ajung pe ultimul loc.
Anvelopele premium conduc în mod clar testul anvelopelor de vară:
Goodyear se dovedește a fi cea mai sustenabilă anvelopă, prietenoasă cu mediul și cu portofelul dumneavoastră, datorită uzurii reduse, kilometrajului ridicat, valorilor bune de rezistență la rulare și, nu în ultimul rând, zgomotului exterior redus. Michelin Pilot Sport 5 iese, de asemenea, în evidență, așa cum este tipic mărcii, prin uzura redusă și kilometrajul ridicat, dar este puțin zgomotoasă și are o rezistență la rulare medie. Continental și Falken obțin rezultate comparabile, în timp ce Vredestein Ultrac Pro impresionează prin rularea silențioasă. La urma urmei, Mastersteel este cea mai silențioasă anvelopă din test, dar asta nu-i ascunde punctele slabe. Când adunăm toate aspectele, anvelopele premium domină, conduse de Goodyear, care impresionează atât prin performanță, cât și prin sustenabilitate. Dar Conti, Bridgestone, precum și Michelin și Pirelli merită, de asemenea, recomandarea noastră.
Cum am testat:
- Achiziționarea anvelopelor: Achiziționăm singuri toate anvelopele pentru a garanta aceeași calitate ca pentru clienți.
- Loc de testare: Testarea are loc la Bridgestone EUPG din Italia, care oferă diverse tipuri de piste de testare.
- Evaluare subiectivă: Pe lângă măsurătorile obiective, evaluăm și caracteristici subiective, cum ar fi siguranța la volan.
- Teste de laborator: Anvelopele sunt supuse unor teste de viteză, rezistență la rulare, uzură și kilometraj.
Cele mai bune anvelope din test
În stoc
Test câșt.

TEST Excelent


De la
Compară
Compară
Nou
Acest model are deja un succesor - Arată succesorul
Disponibilitate conform stocului in detalii produs. Pretul include TVA.
consilier


Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.
Deschide consilierBine, aproape.