18 an pe piață 18

Magazin web online - Pneurioriginale.ro
Luni - Vineri: 8:00-17:00, [email protected]

TOP
ADAC

2025 | 225/40R18 | Vară - Testul ADAC pentru anvelope de vară

2025 225/40 R18

ADAC a testat 18 anvelope de vară cu dimensiunea 225/40 R18. Majoritatea anvelopelor sunt recomandate, dar există și excepții.

Rezultatele testelor de anvelope

Comanda

Anvelope

6. loc

Yokohama Advan Sport V107

11. loc

Toyo Proxes Sport 2

14. loc

Nokian Tyres Powerproof 1

Frânare pe uscat [m]

Aquaplaning drept [Km/h]

Viraj Aquaplaning [m/s2]

Volum [dB]

Rezistență [mg/km/t]

35.2
79.6
2.9
72.3
63.4
34.9
78.9
3.1
73.8
63.8
35.5
79.9
3
73.1
56.1
35.5
79.4
3.1
71.2
74.2
36.6
79.1
3
71.8
75.5
34.8
75.9
2.9
72.9
95
35.9
77.5
2.8
72.3
81.1
35.8
78.7
2.8
71.7
61.9
37.3
81.2
3.5
72.8
91
36.5
78.3
3
71.3
74.7
35.4
78
3
72.4
85.9
37.2
76
2.9
71.5
80.5
34.8
83.7
3
73.6
85.7
37.8
79.1
3.2
72.4
67.7
39.4
82.6
3.4
72
97.7

Gamă largă de prețuri și performanțe:

Jantele frumoase și anvelopele late pot îmbunătăți semnificativ aspectul unei mașini - și nu doar cei din lumea tuningului știu asta. Pentru clasa compactă, există jante de 18 inch cu anvelope 225/40. Pe lângă câștigul optic, producătorii de anvelope promit și performanțe bune și promovează anvelopele ca „anvelope sport” care se presupune că oferă o aderență peste medie și sunt chiar omologate până la 300 km/h (indice de viteză Y) sau. 270 km/h (indice de viteză W). ADAC a verificat dacă anvelopele pot convinge cu adevărat și a testat 18 anvelope cu dimensiunea 225/40 R 18. Gama a variat de la anvelope de la producători premium la anvelope low-cost, motiv pentru care prețurile variază. Diferența dintre cele mai ieftine și cele mai scumpe anvelope este de un uimitor 280 de euro pe set. Există, de asemenea, o variație mare în ceea ce privește performanța: rareori a fost atât de mare intervalul dintre cele mai bune și cele mai proaste modele de anvelope ca în acest test. Multe anvelope s-au comportat bine, dar trei nu sunt recomandate. Unul dintre ei a eșuat chiar complet.

mașină.png

11 din 18 anvelope de vară sunt bune.

Este foarte îmbucurător faptul că un număr mare de anvelope sunt recomandate cu căldură: în total, 11 din 18 anvelope au fost evaluate cu „bune”.

Pentru prima dată, două modele au reușit să obțină un rating foarte bun la secțiunea de siguranță la volan (ambele 1,5): câștigătoarele testelor, Continental SportContact 7 și Bridgestone Potenza Sport.
Împreună cu ratingul de mediu (30% din ratingul general), Conti obține un rating general de 1,8, iar Bridgestone 1,9. Ambele anvelope oferă performanțe excelente pe drumuri uscate. Sunt surprinzător de aderente, se conduc extrem de precis și sunt absolut sigure chiar și în timpul manevrelor critice de conducere. La fel este și pe drumuri umede: echipat cu anvelope Conti și Bridgestone, vehiculul de test navighează pe pista umedă aproape cu ușurință.

Anvelopele Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 și Michelin Pilot Sport 5 sunt, de asemenea, foarte convingătoare. Ambele anvelope au obținut, de asemenea, un scor de câte un punct (ambele 1,9). Michelin în primul rând pentru că, printre anvelopele bune, a obținut cele mai bune rezultate în ceea ce privește echilibrul ecologic și se numără printre primele în ceea ce privește uzura și kilometrajul.

Și celelalte șapte anvelope sunt „bune” și, prin urmare, sunt foarte recomandate: Vredestein Ultrac Pro, Yokohama Advan Sport V107, Firestone Firehawk Sport, Falken Azenis FK520, Nexen N Fera Sport, Dunlop Sport Maxx RT2 și Toyo Proxes Sport 2.

Recomandat: Patru anvelope din gama medie.

Există patru anvelope în clasa medie cu un rating „satisfăcător”. În opinia ADAC, acestea sunt recomandate, dar din punct de vedere al siguranței la volan și parțial și al echilibrului ecologic, nu pot concura cu anvelopele de top. Aici merită să ne uităm la evaluările individuale și să ne concentrăm asupra preferințelor personale. De exemplu, Ceat SportDrive are puncte slabe pe ud, dar este bună pe uscat, Kumho Ecsta PS71 are o aderență bună pe ud, dar nu este perfectă pe uscat și cu kilometrajul așteptat. Anvelopele Nokian Tyres Powerproof 1 au performanțe bune și pe carosabil ud, dar se deteriorează semnificativ pe măsură ce crește temperatura și sunt imprecise pe carosabil uscat. Giti GitiSport S2 are cel mai mare deficit pe drumuri umede și prezintă, de asemenea, o uzură crescută: cu o durată de viață de 33.600 kilometri, are cea mai scurtă durată de viață.

Cele mai bune anvelope din test

consilier

tooltip
Asteelko

Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.

Deschide consilier

Bine, aproape.